Je stuurt de andere verkoper berichten en meestal zal die van de eancode afgaan, opgelost! Zou je denken... maar wist je dat als je voldoet aan merkrichtlijnen jij de tegenpartij aansprakelijk kan stellen voor merkinbreuk met een schadevergoeding tot gevolg?
Een screenshot van de wederverkoper die jouw merk verkoopt is al voldoende.
Wij sturen een aangetekende sommatie naar de tegenpartij met de juiste onderbouwing.
Na succesvolle sommatie ontvang je als klant een schadevergoeding voor de geleden schade.
Word klant en start na acceptatie een merkinbreuk case. Wij ontzorgen je van A tot Z in het hele traject wat gemiddeld 7 tot 14 werkdagen in beslag neemt.
Wij zorgen dat er bewijs wordt verzameld van het merkinbreuk, dit doen wij door screenshots te maken van het merkinbreuk en bij de KvK de verantwoordelijke personen te achterhalen.
Direct starten wij een NTD (Notice of Take Down) bij bol.com zodat wederverkoper beleidspunten ontvangt en direct van de eancode afgaat, vervolgens sturen wij een aangetekende brief met een onderbouwing van het merkinbreuk en de schadevergoeding eis.
9/10 keer zal de tegenpartij een reactie geven waarop wij voor jou de onderhandeling voeren.
Wij doen ons best om minimaal een schadevergoeding van 350 euro af te dwingen en binnen 24 uur naar jou over te maken.
Na de uitbetaling naar onze client sluiten wij het dossier af in jouw account. Zaak afgedaan.
Geen contracten of ingewikkelde constructies maar een vast tarief per merkinbreuk case.
Met twee professionele juristen op het gebied van merkinbreuk en 1 interim advocaat weet je zeker dat elke case perfect zal worden opgepakt.